FAQ

Transportkosten

Partytent Huren Rotterdam bezorgd ook aan huis of locatie. Hiervoor zijn de volgende kosten verbonden.

Indien u uw tent door ons laat opbouwen en afbouwen
ServiceKosten
Transportkosten Rotterdam in een straal van 30km€49,95 excl. btw

* Ook zonder op- en afbouw service is het mogelijk dat wij uw gehuurde partymaterialen komen brengen. De transportkosten zijn hiervoor gelijk.

Vragen:

Q: Ik wil graag een offerte aanvragen en niet direct bestellen, kan dat?
A: Je kan via onze website (verhuurmandje) een aanvraag indienen. jouw aanvraag via onze website is altijd een aanvraag tot een offerte. Deze zenden wij per e-mail als PDF-bestand toe. Je kan deze daarna zelf digitaal bevestigen middels de link in de begeleidende tekst.

Q: Ik wil graag de beschikbaarheid controleren van een product, kan dat? 
A: Je kan een offerte aanvragen via onze website (verhuurmandje). Na ontvangst van je aanvraag controleren wij de beschikbaarheid binnen 24uur en zenden daarna per e-mail een offerte toe.

Q: Ik wil graag iets wijzigen aan mijn bestelling, kan dat?
A: Uiteraard, wij ontvangen de aanpassing(en) graag per e-mail. Wij passen de offerte voor je aan en zenden dan een aangepaste offerte per e-mail toe.

Q: Ik wil de materialen graag eerder ophalen en later terugbrengen, kan dat?
A: Je betaalt alleen voor de dag van de huur zelf. Wanneer mogelijk qua tijd en beschikbaarheid kan je de materialen op afspraak vaak al een dag voorafgaand afhalen en de dag na gebruik weer terugbrengen.

Q: Ik wil de gehuurde materialen graag laten bezorgen, kan dat?
A: Jazeker, binnen een straal van 30km bezorgen wij voor een vast tarief van € 49,95 excl. btw. Wij halen de materialen dan ook weer op na afloop. Extra km’s worden tegen een kilometerprijs doorberekend. De vervoerskosten worden automatisch berekend bij uw aanvraag via het verhuurmandje. Daarbij is het belangrijk om er rekening mee te houden/te beseffen dat wij deze afstand 4x dienen af te leggen.

Q: Ik wil de gehuurde materialen ook graag laten opbouwen, kan dat?
A: Jazeker, wij rekenen hiervoor standaard een bedrag van € 39,95 excl. btw per artikel. Op bepaalde artikelen geldt er een toeslag, dit staat in de producttekst vermeld. De op- en afbouw zijn inbegrepen in dit tarief en is alleen in combinatie met vervoer mogelijk.

Q: Op welke tijd(en) vindt de bezorging plaats?
A: Dit zijn altijd afspraken op maat. Onderling worden, indien de aanvraag doorgestuurd is, hierover afspraken gemaakt.

Q: Kan ik de materialen ook zelf opbouwen?
A: In de meeste gevallen kan dat zeker. Wij leveren ook bij alle producten een duidelijke op- en afbouwinstructie.

Q: Moet ik ook borg betalen?
A: Nee, wij rekenen geen borg wanneer je de aanvraag voorafgaand bij ons via de website hebt aangevraagd en bevestigd. Eventuele schades / manco’s dienen bij retour direct te worden voldaan. Of worden indien deze later worden geconstateerd aan u doorbelast.

Q: Uit welke betaalopties kan ik kiezen?
A: Je kan bij ons contant betalen, pinnen of per creditcard. Tevens kan je de factuur voorafgaand per iDEAL of factuur (per bankoverschrijving) voldoen. De betaling dient altijd vooraf of uiterlijk bij levering te geschieden. Na levering per factuur betalen is alleen mogelijk met inkoopnummers en overeengekomen afspraken.

Q: Ik wil graag werken bij Partytent Huren Rotterdam, waar kan ik mij melden?
A: Wij zijn altijd op zoek naar enthousiast personeel. Zowel op werkdagen als in de weekenden en avonduren. Je kunt je CV met motivatie mailen naar info@partytenthuren-rotterdam.nl

Q: Hoe weet ik welke maat tent ik nodig heb voor mijn gelegenheid?
A: Een partytent is voor verschillende gelegenheden te gebruiken en voor elke gelegenheid passen weer een ander aantal personen in een tent. Om tot een goede schatting te komen hoeveel m2 je per persoon nodig hebt, hebben wij de onderstaande tabel gemaakt.